باید مطمئن باشی


باران تنهایی

                                

دوستت دارم‌ ها را نگه می‌داری برای روز مبادا

دل تنگت بودم ها را، عاشقت هستم ها را…

این‌ جمله‌ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی  نمی‌کنی!

باید آدمش پیدا شود!

باید مطمئن باشی که فردا، از امروز گفتنش پشیمان نخواهی شد!



نظرات شما عزیزان:

ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت11:13---29 ارديبهشت 1391

تـــو را دوست میدارم . . .
چه فـرق مى کند که چـــــــــــــــرا ! ؟
یــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت!
یـا چطـور شـد که . . .!
چه فـــــــــــــــرق میکـند ؟!
وقتى تــو بـایـد بــــــــــــــاور کنـى . . .
که نمـى کـــــــــنى !!
و من بــایـد فـرامـــــــــوش کــنم . . .
کـه نمـــــى کـــــنم !!!


فاطیما
ساعت17:37---30 فروردين 1391
سلام عزیزم ئبت قشنگه دوستت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 27 اسفند 1390برچسب:,ساعت 21:38 توسط مهشید| |


Power By: LoxBlog.Com